loading...

معرفي مطالب جالب با لينك منبع

معرفي مطالب جالب با لينك منبع

بازدید : 279
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

14 نكته براي تبديل شدن به يك طراح وب موفق 14 نكته براي تبديل شدن به يك طراح وب موفق طراحان وب تارنما اكثر وقت ها نگران مجموعه مهارت هاي خويش و سئو در مشهد تسلط بر روي عوامل متفاوت نظير تكنيك هاي تازه CSS يا اين كه jQuery هستند . با اين درحال حاضر تبديل شدن به يك طراح وب سايت پيروز نيازي بيش از پي بردن مهارت هاي جديد داراست . به غير از توليد و چشم نواز كردن وب سايت ، چالشي در در بين طراحان وب وجود داراست كه به طور موثر داراي ربط با مدير است .
14 نكته براي تبديل شدن به يك طراح وب موفق طراحان اينترنت وبسايت اكثر اوقات نگران گروه مهارت هاي خود و احاطه بر روي دست اندركاران متعدد مانند تكنيك هاي جديد CSS يا jQuery مي‌باشند . با اين درحال حاضر تبديل شدن به يك طراح وب وبسايت غالب نيازي بيش از فهميدن مهارت هاي تازه دارااست . به غير از ساخت و چشم نواز كردن اينترنت تارنما ، چالشي در في مابين طراحان وب وجود دارااست كه به طور مفيد داراي ربط با مديريت مي‌باشد . واقعا آيا موفقيت يك طراح اينترنت نياز به گروه اي از مشخصات و صفات شخصي يا اين كه كاري دارد ؟ شما به تيتر يك طراح وب سايت از چه صفات و خصوصياتي برخوردار مي‌باشيد ؟ ما در اينجا در موضوع همين مشخصات سخن مي كنيم و نكات و مواردي را معرفي كرده كه باعث موفقيت يك طراح اينترنت در عمل پباده سازي اينترنت وب سايت خواهد شد . پس تا پايان با ما باشيد! مهارت برقراري رابطه موثر برقراري ارتباط يك عدد از آن مدل از مهارت هاست كه مي تواند منجر پيروزي يا اين كه باخت شما در هر قضيه اي باشد و اين مورد در طراحي وب فراوان حساس تلقي مي شودكه بايد يك طراح اينترنت بتواند يك ارتباط حاذق با مشتري ، گسترش دهنده ها و ديگر همكاران خود برقرار نمايد . اين به طور كامل قابل فهم ميباشد كه گهگاه وقت ها اتفاقاتي در دربين عمل يا اين كه پروژه اي چهره مي دهد كه به روند طراحي وب تارنما خدشه وارد مي كند ، ولي طراح وب ميباشد كه با صبر و طاقت و پي بردن علم ارتباطات مي تواند به نحوي عالي داستان را به سر خانه برساند .

شما به تيتر يك طراح اينترنت بايستي با سخن هاي هوشمندانه در زمينه هر سوال يا اين كه جوابي به مشتري و ارائه گزارش هاي جزئي و كلي به او بتوانيد كسب وكار خويش را نگه داشته و مشتري را از عمل و فعاليتي كه به عهده شما گذارده است ، راضي نگه داريد . بنابر اين برقراري رابطه خوب و موثر مي تواند كسب و عمل طراحي اينترنت شما را زنده و موفق گرداند .

بضاعت فروش دنياي طراحي اينترنت از نگاه يك طراح به شكل يك جنگل پر از درخت هاي همشكل و كوچك و بزرگ مي باشد كه براي زنده ماندن در بين اين بيشه بايد ريشه اي توانا را در بين خاك پروراند تا هر گونه باد و طوفاني نتواند به راحتي آن را از في مابين چيره شود . به منظور ايستادن نظير يك سرو در دربين طراحان اينترنت ، نياز به خويش ايستادگي و ايجاد مهارت هاي دانشي و كاري در خود داريد .

طراحان وب معمولا انسان هاي خضوع و خشوع هستند و شبانه روز در درحال حاضر عملكرد و رقابت با ديگر نيز صنفان خود مي باشند . يك طراح وب مي تواند كارش را به فيس دهان به دهان ، بازاريابي كانال هاي اجتماعي ، تبليغات ، همياري در پروژه هاي جانبي و يا اين كه غيره به مشتريان بشناساند . با اين درحال حاضر در صورتي شما ترجيح مي دهيد كه به سادگي روي صندلي گرم و قابل انعطاف خود بنشينيد تا پروژه اي به تورتان بخورد ، شما محكوم به نابودي خواهيد بود .
برنامه ريزي گذشته از طراحي در حالي كه رويه بخش اعظمي از طراحان وب در ايجاد و ايجاد يك اينترنت وب سايت با حوصله و صبر قابل انجام هست ، البته واقعيت امر اينست كه مي بايست پيشين از هر طراحي براي تسريع بخشيدن در كار از پيشين برنامه ريزي كرده و با دقت به نياز مشتري بتوان به سرعت پروژه را به اتمام رساند . برنامه ريزي مي تواند تحقيق در مسئله درخواست هاي مشتري ، نگاه كردن به مهارت هاي خويش ، تعمق در عمل و پروژه هاي رقبا و غيره باشد .

خوب تر مي باشد پيشين از ورود به هرگونه كاري در آغاز در ذهن خود يك مرور كلي از نيازهاي كارفرماي خويش بنماييد و بعد با يك ايده شروع به رسم بخش هاي متفاوت براي توليد اينترنت وب سايت بر روي ورقه فرمائيد . اين موضوع منجر صرفه جويي در مقطع ، پول و رسيدن به بهترين ايده ميباشد .

آناليز كاري و دريافت بازخورد چرخه طراحي يك اينترنت تارنما با ارزيابي و تجزيه و نظارت فعاليت به اتمام مي برسد . در آخر فعاليت مي باشد كه بايستي به اجراي بازخوردهاي اثر گذار از طرف مشتري و رشته اي ها در اين حوزه پرداخت . البته به دست آوردن برخورد و تحمل و پذيرش انتقادات و پيشنهادات خيلي هم كار سادگي نميباشد ، زيرا ممكن مي باشد يك پروژه به صورت شبانه روزي وقت برده باشد و با نقدها مشتري صبر و حوصله مان تمام گرديده و به پرخاشگري برسيم .

مطمئن باشيد كه در حالتي‌كه نقد ها از طرف همياران و كارفرماي شما به صورتي مفيد و حقيقي و واقعي باشد ، چقدر مي تواند در پروسه طراحي هاي بعدي شما موءثر واقع شوند . با نظارت فعاليت و چك پروژه به اتمام رسيده توسط مشتري مي بضاعت بازخوردهاي مثبت يا اين كه منفي از او توقع داشت كه برخي از روي تدبير و بعضي ديگر از روي ناآگاهي از فرايند طراحي و نداشتن خلاقيت كاري پديد مي آيد كه طراح مي بايست با طاقت و صبر كافي به هردو پيشنهادات مثبت و منفي جواب دهد .
يك طراح وب يا طراح گرافيك اين يك تصور غلط است كه طراحان گرافيكي مي بايست مهارت هاي پباده سازي اينترنت را هم آموخته باشند و يا اين كه بالعكس . در حالي كه فراوان به ندرت پيش مي آيد كه يك شخصي هم طراح گرافيكي باشد و هم طراح وب كه بتواند بدون امداد هيچ همياري به تنهايي پروژه ها را به اتمام برساند . طراحي گرافيكي و پباده سازي اينترنت دو مقوله انقطاع از نيز مي باشند و هر كدام از آنها نياز به مهارت هاي غيروابسته دارند .

بله احتمال دارد يك طراح وب پاره اي هم فعاليت با فتوشاپ يا برنامه هاي گرافيكي ديگر را بداند ، ولي مطمئنا خلاقيت و توانايي يك گرافيست حرفه اي را ندارد . براي موفقيت در هر كاري بهتر مي‌باشد هر كدام از اين مجموعه ها در قضيه كاري خود به كسب مهارت هاي ضروري پرداخته و با تعامل و برقراري ارتباط با يكديگر به يك پروژه خوب كه هر دو گزينه گرافيكي و طراحي وب در آن چشم مي شود ، برسند .
تطبيق با فناوري هاي جديد دنيا وب مثل اكثري از شغل ها ديگر ، هر روز در گير تغيير و تحول و تحولات بسياري مي شود . يك طراح اينترنت فن اي هميشه خويش را با اين تغييرات همسان كرده و در روز يا هفته هاي كاري خويش وقتي را براي ياد دادن اين تكنيك ها و مهارت هاي نو اختصاص مي دهد . در‌حالتي كه شما نمي خواهيد از گردونه رقابت با همياران خود به دور بمانيد ، خوب تر هست خود را براي تعليم چيزهاي نو فراهم نمائيد .

مهارت هاي نرم افزاري در شرايطي كه ما فاكتورهاي موفقيت يك طراح وب را تقسيم كنيم ، مهارت هاي قابل انعطاف افزاري يك طراح وب يك عدد از موردها داراي اهميت به شمار مي رود . همانگونه كه پيش از اين ذكر شد ، شاخه طراحي وب به سرعت به روزرساني مي شود و هر روز يك راه نو و نو به آن بيش تر مي شود يا اين كه نوآوري مي گردد . چه بسا در شرايطي‌كه شما بلد نيستيد ترفندهاي جديد برنامه نويسي فرماييد ، دست‌كم بايستي به تيتر يك طراح چيره بدانيد چه‌طور از اين ترفندهايي كه بقيه افراد نوآوري مي نمايند به كار گيري فرمائيد .

جدا از مهارت هاي حساس هسته كد نويسي ، مهمتر فهم موضوعاتي مثل : امروزي ترين خط مش هاي كدنويسي HTML , CSS با كيفيت و سازگار با تمام مرورگرها ، بهينه سازي مبنا اي براي موتورهاي جستجو ، تكنيك هاي رابط كاربري با Javascript و پايه گذاري يك سايت كه به مرور برهه زماني مي توانايي به آن صفحه هاي ديگري هم افزود . چه بسا صرفا فهم يك عدد از اين مهارت هايي كه گفته شد ، مطلقا حالت را براي يك شغل خوب با مشتريان خوبتر براي شما آماده مي كند .
بدست آوردن تجربه داشتن تجربه كافي ، گهگاه اوقات چه بسا از مدارك تحصيلي و يا اين كه داشتن مهارت واجبتر است . به همين ترتيب ، موفقيت يك طراح اينترنت بستگي به داشتن تجربه و كار يكسري ساله داراست . در بيشتر مواقع مشتريان و صاحبان پروژه ها براي دادن يك كار به طراح اينترنت از تجربه و نمونه شغل هاي آن سوال مي كنند تا ببيند آن طراحي كه برگزيده اند از تجربه اي خوب و مثال كارهايي برخوردار مي‌باشد يا اين كه خير .

داشتن تجره گستره در مورد كاري شما مي تواند كمك كننده ، سرعت دهنده ، راه حل مهارت ها و غيره باشد . پيشنهاد من اينست كه در شرايطي‌كه در مكتب يا دانشكده علم آموزي مي نماييد و مي خواهيد شكيبايي فرماييد تا درس تان تمام گرديده و آنگاه به جرگه طراحان وب بپيونديد ،بهتر مي باشد از هم درحال حاضر استارت به عمل كرده و تجربه خود را در طراحي وب بالا ببريد تا در آينده راحتتر و سريعتر به پيروزي برسيد .
سازماندهي رايانه يك طراح اينترنت حرفه اي از به عبارتي ابتدا وسواس خاصي بر روي پوشه هاي رايانه اي خود داراست . اساسي نمي‌باشد كه يك طراح چقدر در حرفه و فعاليت با سيستم عامل رايانه خويش مسلط مي باشد ، اصلي اينجاست كه بتوان در كمترين زمان به فايل ها و پوشه هاي اصلي دسترسي پيدا كرد . بنابر اين سازماندهي و طبقه بندي كردن تصاوير ، فيلم ها ، فولدر هاي متني ، گرافيكي ، صوتي و غيره و جايگذراي آنان در فايل هاي جداگانه و گذاشتن برچسب و نام بر روي آن ها مي تواند يك منش حل عالي باشد .

شم كسب و كار طراحان اينترنت ، چه بصورت فري لنسر يا اين كه يه عنوان يك كارمند دستمزد بگير ، مي بايست در هنگام كار بر روي يك پروژه شم عمل حقيقي كسب و فعاليت را داشته باشد . طراحي در ونياي حقيقي و واقعي دربرگيرنده تمام موارد كسب و كار نظير خريد و فروش ، بازاريابي ، كسب درآمد و هزينه ها مي شود . يك طراح اينترنت چيره هم بايستي اينچين حسي براي كارهاي خويش داشته باشد و به حرفه خود مثل يك شغل در دنياي واقعي بنگرد .

در حالتي كه شم مي نماييد كه پباده سازي وب براي شما تنها به عنوان يك تفريح به حساب مي آيد نه يك شغل ، پس خوب تر مي باشد قدمتان را از اين فن برداريد و منش را براي ديگر افراد باز كنيد! ” هيچ چيز مثل يك طراح غير داراي تعهد و دمدمي مزاج نمي تواند به اين رشته صدمه بزند . ” فعاليت گروهي پباده سازي اينترنت به ندرت توسط يك نفر توليد مي شود . اين كه شما در يك استوديوي گران قدر طراحي يا اين كه با يك مشتري كوچك كار مي فرماييد ، فرقي ندارد و حياتي اينجاست كه كار گروهي اجتناب ناپذير مي‌باشد . در حالي كه كار طراح اينترنت نياز به يك گروه بزرگ و رشته اي ندارد ، مهم اينست كه شما بتوانيد اغلب بضاعت و توان خود را با ديگر افراد مچ و هماهنگ كنيد و يا اين كه كاري را به ديگران محول نماييد و ديگران را با خويش هماهنگ نمائيد .

يك بازيكن تيمي خوب به معناي ادراك نقش خود در طرح هاي بزرگتر و كمك كردن به سايرافراد مي باشد . همانطور هم كه در قديم گفته شده ” عقل دو نفر بهتر از فيض گيري يك نفر است ” . ياد بگيريد به طور مفيد با سايرافراد همياري نماييد و كيفيت كاري خود را بهبود ببخشيد .
نمونه شغل هاي به روز شده ايجاد و نگهداري و مراقبت يك تيم خوب از مثال امور ، برد هر طراحي را تضمين مي كند . نمونه امور شايسته ترين وسيله براي به نمايش گذاشتن بضاعت و توان ها و مهارت هاي شماست و توليد يك گالري از مثال شغل هاي قديم تا جديد مي تواند به مشتريان نشان دهد كه هنوز شما در اين حرفه درگير به كار مي‌باشيد و مي توانند روي شما اكانت كنند .

سناريو امور و پروژه هاي طراحي شده بوسيله شما بصورت يك آلبوم در وب تارنما فردي يا ديگر جاهاي اشتراك گذاري عكس مي تواند امداد كننده بزرگي براي برقراري ارتباط مفيد مشتريان با شما باشد . پس دقت بيشتري به اين قضيه نماييد .
نگاهي به پباده سازي هاي بزرگ در حالتي كه مي خواهيد به يك طراح اينترنت موفق و والا تبديل گرديد ، مي بايست به رخ مداوم و با تمركز بسيار بر روي مجموعه اينترنت وب سايت هاي طراحي گرديده بوسيله همياران خويش اعتنا داشته باشيد . مي توانيد از اينترنت كه منشاء بسيار خوبي براي ايده دريافت كردن مي باشد به كار گيري فرمائيد . البته وب يك منشا ارازن و يك مرجع بزرگ براي كسب تجربه هاي جديد ميباشد . مشاهده و جمع آوري طرح هاي تبارك و الهام بخش است كه به شما ياري مي نمايد كه در پباده سازي اينترنت سايت هاي در دست خود مشاهده كرد بازتري داشته باشيد .



كپي كنيد! هم اكنون شما يك مجموعه از مثال شغل هاي طراحان اينترنت را توده آوري كرده ايد و در اين لحظه ميباشد كه بايستي آغاز به نظارت و الهام تصاحب كردن از آن ها فرماييد . شايد كپي كاري كار صحت نباشد ، البته كپي كاري جزئي جداناپذير از مراحل يادگيري ميباشد و من توصيه نمي كنم كه شما كاري را نسخه برداري فرمائيد و به خورد مشتري هايتان بدهيد . نسخه برداري كردن وسيله تمرين و ياد دادن مهارت هاي جديد ميباشد .

نخستين يك طرح را تعيين كنيد و به عبارتي كاري را كه طراح آن انجام داده مي باشد تكرار نمائيد تا با روش ساخت و تكنيك هاي تازه در رابطه آن آشنا گرديد . اين كار منجر مي شود دركتان از چگونگي پياده سازي و به عمل بردن تكنيك ها براي بخش هاي متعدد بالا برود .
صحبت آخر طراحي وب سايت يك عرصه معضل بر انگيز هست و موفقيت در اين حوزه تهي دست صبر و عزم و عزم در پيش‌روي مشكل‌ها احتمالي در حين كار مي‌باشد . چيزي كه شما به منظور برد در پباده سازي وب وب سايت نياز داريد اينست كه ” هرگز تسليم نشويد ” . من مي دانم كه غالب شدن در هر كاري نياز به شكيبايي و كوشش داراست ، ولي تعليم تكنيك ها و مهارت هاي جديد و كسب تجربه مي تواند اين فرايند را دلنشين خيس كرده و با توجه به تعاريف بالا مي توانايي به سرعت به يك طراح اينترنت برنده تبديل شد .

14 نكته براي تبديل شدن به يك طراح وب موفق 14 نكته براي تبديل شدن به يك طراح وب موفق طراحان وب تارنما اكثر وقت ها نگران مجموعه مهارت هاي خويش و سئو در مشهد تسلط بر روي عوامل متفاوت نظير تكنيك هاي تازه CSS يا اين كه jQuery هستند . با اين درحال حاضر تبديل شدن به يك طراح وب سايت پيروز نيازي بيش از پي بردن مهارت هاي جديد داراست . به غير از توليد و چشم نواز كردن وب سايت ، چالشي در در بين طراحان وب وجود داراست كه به طور موثر داراي ربط با مدير است .
14 نكته براي تبديل شدن به يك طراح وب موفق طراحان اينترنت وبسايت اكثر اوقات نگران گروه مهارت هاي خود و احاطه بر روي دست اندركاران متعدد مانند تكنيك هاي جديد CSS يا jQuery مي‌باشند . با اين درحال حاضر تبديل شدن به يك طراح وب وبسايت غالب نيازي بيش از فهميدن مهارت هاي تازه دارااست . به غير از ساخت و چشم نواز كردن اينترنت تارنما ، چالشي در في مابين طراحان وب وجود دارااست كه به طور مفيد داراي ربط با مديريت مي‌باشد . واقعا آيا موفقيت يك طراح اينترنت نياز به گروه اي از مشخصات و صفات شخصي يا اين كه كاري دارد ؟ شما به تيتر يك طراح وب سايت از چه صفات و خصوصياتي برخوردار مي‌باشيد ؟ ما در اينجا در موضوع همين مشخصات سخن مي كنيم و نكات و مواردي را معرفي كرده كه باعث موفقيت يك طراح اينترنت در عمل پباده سازي اينترنت وب سايت خواهد شد . پس تا پايان با ما باشيد! مهارت برقراري رابطه موثر برقراري ارتباط يك عدد از آن مدل از مهارت هاست كه مي تواند منجر پيروزي يا اين كه باخت شما در هر قضيه اي باشد و اين مورد در طراحي وب فراوان حساس تلقي مي شودكه بايد يك طراح اينترنت بتواند يك ارتباط حاذق با مشتري ، گسترش دهنده ها و ديگر همكاران خود برقرار نمايد . اين به طور كامل قابل فهم ميباشد كه گهگاه وقت ها اتفاقاتي در دربين عمل يا اين كه پروژه اي چهره مي دهد كه به روند طراحي وب تارنما خدشه وارد مي كند ، ولي طراح وب ميباشد كه با صبر و طاقت و پي بردن علم ارتباطات مي تواند به نحوي عالي داستان را به سر خانه برساند .

شما به تيتر يك طراح اينترنت بايستي با سخن هاي هوشمندانه در زمينه هر سوال يا اين كه جوابي به مشتري و ارائه گزارش هاي جزئي و كلي به او بتوانيد كسب وكار خويش را نگه داشته و مشتري را از عمل و فعاليتي كه به عهده شما گذارده است ، راضي نگه داريد . بنابر اين برقراري رابطه خوب و موثر مي تواند كسب و عمل طراحي اينترنت شما را زنده و موفق گرداند .

بضاعت فروش دنياي طراحي اينترنت از نگاه يك طراح به شكل يك جنگل پر از درخت هاي همشكل و كوچك و بزرگ مي باشد كه براي زنده ماندن در بين اين بيشه بايد ريشه اي توانا را در بين خاك پروراند تا هر گونه باد و طوفاني نتواند به راحتي آن را از في مابين چيره شود . به منظور ايستادن نظير يك سرو در دربين طراحان اينترنت ، نياز به خويش ايستادگي و ايجاد مهارت هاي دانشي و كاري در خود داريد .

طراحان وب معمولا انسان هاي خضوع و خشوع هستند و شبانه روز در درحال حاضر عملكرد و رقابت با ديگر نيز صنفان خود مي باشند . يك طراح وب مي تواند كارش را به فيس دهان به دهان ، بازاريابي كانال هاي اجتماعي ، تبليغات ، همياري در پروژه هاي جانبي و يا اين كه غيره به مشتريان بشناساند . با اين درحال حاضر در صورتي شما ترجيح مي دهيد كه به سادگي روي صندلي گرم و قابل انعطاف خود بنشينيد تا پروژه اي به تورتان بخورد ، شما محكوم به نابودي خواهيد بود .
برنامه ريزي گذشته از طراحي در حالي كه رويه بخش اعظمي از طراحان وب در ايجاد و ايجاد يك اينترنت وب سايت با حوصله و صبر قابل انجام هست ، البته واقعيت امر اينست كه مي بايست پيشين از هر طراحي براي تسريع بخشيدن در كار از پيشين برنامه ريزي كرده و با دقت به نياز مشتري بتوان به سرعت پروژه را به اتمام رساند . برنامه ريزي مي تواند تحقيق در مسئله درخواست هاي مشتري ، نگاه كردن به مهارت هاي خويش ، تعمق در عمل و پروژه هاي رقبا و غيره باشد .

خوب تر مي باشد پيشين از ورود به هرگونه كاري در آغاز در ذهن خود يك مرور كلي از نيازهاي كارفرماي خويش بنماييد و بعد با يك ايده شروع به رسم بخش هاي متفاوت براي توليد اينترنت وب سايت بر روي ورقه فرمائيد . اين موضوع منجر صرفه جويي در مقطع ، پول و رسيدن به بهترين ايده ميباشد .

آناليز كاري و دريافت بازخورد چرخه طراحي يك اينترنت تارنما با ارزيابي و تجزيه و نظارت فعاليت به اتمام مي برسد . در آخر فعاليت مي باشد كه بايستي به اجراي بازخوردهاي اثر گذار از طرف مشتري و رشته اي ها در اين حوزه پرداخت . البته به دست آوردن برخورد و تحمل و پذيرش انتقادات و پيشنهادات خيلي هم كار سادگي نميباشد ، زيرا ممكن مي باشد يك پروژه به صورت شبانه روزي وقت برده باشد و با نقدها مشتري صبر و حوصله مان تمام گرديده و به پرخاشگري برسيم .

مطمئن باشيد كه در حالتي‌كه نقد ها از طرف همياران و كارفرماي شما به صورتي مفيد و حقيقي و واقعي باشد ، چقدر مي تواند در پروسه طراحي هاي بعدي شما موءثر واقع شوند . با نظارت فعاليت و چك پروژه به اتمام رسيده توسط مشتري مي بضاعت بازخوردهاي مثبت يا اين كه منفي از او توقع داشت كه برخي از روي تدبير و بعضي ديگر از روي ناآگاهي از فرايند طراحي و نداشتن خلاقيت كاري پديد مي آيد كه طراح مي بايست با طاقت و صبر كافي به هردو پيشنهادات مثبت و منفي جواب دهد .
يك طراح وب يا طراح گرافيك اين يك تصور غلط است كه طراحان گرافيكي مي بايست مهارت هاي پباده سازي اينترنت را هم آموخته باشند و يا اين كه بالعكس . در حالي كه فراوان به ندرت پيش مي آيد كه يك شخصي هم طراح گرافيكي باشد و هم طراح وب كه بتواند بدون امداد هيچ همياري به تنهايي پروژه ها را به اتمام برساند . طراحي گرافيكي و پباده سازي اينترنت دو مقوله انقطاع از نيز مي باشند و هر كدام از آنها نياز به مهارت هاي غيروابسته دارند .

بله احتمال دارد يك طراح وب پاره اي هم فعاليت با فتوشاپ يا برنامه هاي گرافيكي ديگر را بداند ، ولي مطمئنا خلاقيت و توانايي يك گرافيست حرفه اي را ندارد . براي موفقيت در هر كاري بهتر مي‌باشد هر كدام از اين مجموعه ها در قضيه كاري خود به كسب مهارت هاي ضروري پرداخته و با تعامل و برقراري ارتباط با يكديگر به يك پروژه خوب كه هر دو گزينه گرافيكي و طراحي وب در آن چشم مي شود ، برسند .
تطبيق با فناوري هاي جديد دنيا وب مثل اكثري از شغل ها ديگر ، هر روز در گير تغيير و تحول و تحولات بسياري مي شود . يك طراح اينترنت فن اي هميشه خويش را با اين تغييرات همسان كرده و در روز يا هفته هاي كاري خويش وقتي را براي ياد دادن اين تكنيك ها و مهارت هاي نو اختصاص مي دهد . در‌حالتي كه شما نمي خواهيد از گردونه رقابت با همياران خود به دور بمانيد ، خوب تر هست خود را براي تعليم چيزهاي نو فراهم نمائيد .

مهارت هاي نرم افزاري در شرايطي كه ما فاكتورهاي موفقيت يك طراح وب را تقسيم كنيم ، مهارت هاي قابل انعطاف افزاري يك طراح وب يك عدد از موردها داراي اهميت به شمار مي رود . همانگونه كه پيش از اين ذكر شد ، شاخه طراحي وب به سرعت به روزرساني مي شود و هر روز يك راه نو و نو به آن بيش تر مي شود يا اين كه نوآوري مي گردد . چه بسا در شرايطي‌كه شما بلد نيستيد ترفندهاي جديد برنامه نويسي فرماييد ، دست‌كم بايستي به تيتر يك طراح چيره بدانيد چه‌طور از اين ترفندهايي كه بقيه افراد نوآوري مي نمايند به كار گيري فرمائيد .

جدا از مهارت هاي حساس هسته كد نويسي ، مهمتر فهم موضوعاتي مثل : امروزي ترين خط مش هاي كدنويسي HTML , CSS با كيفيت و سازگار با تمام مرورگرها ، بهينه سازي مبنا اي براي موتورهاي جستجو ، تكنيك هاي رابط كاربري با Javascript و پايه گذاري يك سايت كه به مرور برهه زماني مي توانايي به آن صفحه هاي ديگري هم افزود . چه بسا صرفا فهم يك عدد از اين مهارت هايي كه گفته شد ، مطلقا حالت را براي يك شغل خوب با مشتريان خوبتر براي شما آماده مي كند .
بدست آوردن تجربه داشتن تجربه كافي ، گهگاه اوقات چه بسا از مدارك تحصيلي و يا اين كه داشتن مهارت واجبتر است . به همين ترتيب ، موفقيت يك طراح اينترنت بستگي به داشتن تجربه و كار يكسري ساله داراست . در بيشتر مواقع مشتريان و صاحبان پروژه ها براي دادن يك كار به طراح اينترنت از تجربه و نمونه شغل هاي آن سوال مي كنند تا ببيند آن طراحي كه برگزيده اند از تجربه اي خوب و مثال كارهايي برخوردار مي‌باشد يا اين كه خير .

داشتن تجره گستره در مورد كاري شما مي تواند كمك كننده ، سرعت دهنده ، راه حل مهارت ها و غيره باشد . پيشنهاد من اينست كه در شرايطي‌كه در مكتب يا دانشكده علم آموزي مي نماييد و مي خواهيد شكيبايي فرماييد تا درس تان تمام گرديده و آنگاه به جرگه طراحان وب بپيونديد ،بهتر مي باشد از هم درحال حاضر استارت به عمل كرده و تجربه خود را در طراحي وب بالا ببريد تا در آينده راحتتر و سريعتر به پيروزي برسيد .
سازماندهي رايانه يك طراح اينترنت حرفه اي از به عبارتي ابتدا وسواس خاصي بر روي پوشه هاي رايانه اي خود داراست . اساسي نمي‌باشد كه يك طراح چقدر در حرفه و فعاليت با سيستم عامل رايانه خويش مسلط مي باشد ، اصلي اينجاست كه بتوان در كمترين زمان به فايل ها و پوشه هاي اصلي دسترسي پيدا كرد . بنابر اين سازماندهي و طبقه بندي كردن تصاوير ، فيلم ها ، فولدر هاي متني ، گرافيكي ، صوتي و غيره و جايگذراي آنان در فايل هاي جداگانه و گذاشتن برچسب و نام بر روي آن ها مي تواند يك منش حل عالي باشد .

شم كسب و كار طراحان اينترنت ، چه بصورت فري لنسر يا اين كه يه عنوان يك كارمند دستمزد بگير ، مي بايست در هنگام كار بر روي يك پروژه شم عمل حقيقي كسب و فعاليت را داشته باشد . طراحي در ونياي حقيقي و واقعي دربرگيرنده تمام موارد كسب و كار نظير خريد و فروش ، بازاريابي ، كسب درآمد و هزينه ها مي شود . يك طراح اينترنت چيره هم بايستي اينچين حسي براي كارهاي خويش داشته باشد و به حرفه خود مثل يك شغل در دنياي واقعي بنگرد .

در حالتي كه شم مي نماييد كه پباده سازي وب براي شما تنها به عنوان يك تفريح به حساب مي آيد نه يك شغل ، پس خوب تر مي باشد قدمتان را از اين فن برداريد و منش را براي ديگر افراد باز كنيد! ” هيچ چيز مثل يك طراح غير داراي تعهد و دمدمي مزاج نمي تواند به اين رشته صدمه بزند . ” فعاليت گروهي پباده سازي اينترنت به ندرت توسط يك نفر توليد مي شود . اين كه شما در يك استوديوي گران قدر طراحي يا اين كه با يك مشتري كوچك كار مي فرماييد ، فرقي ندارد و حياتي اينجاست كه كار گروهي اجتناب ناپذير مي‌باشد . در حالي كه كار طراح اينترنت نياز به يك گروه بزرگ و رشته اي ندارد ، مهم اينست كه شما بتوانيد اغلب بضاعت و توان خود را با ديگر افراد مچ و هماهنگ كنيد و يا اين كه كاري را به ديگران محول نماييد و ديگران را با خويش هماهنگ نمائيد .

يك بازيكن تيمي خوب به معناي ادراك نقش خود در طرح هاي بزرگتر و كمك كردن به سايرافراد مي باشد . همانطور هم كه در قديم گفته شده ” عقل دو نفر بهتر از فيض گيري يك نفر است ” . ياد بگيريد به طور مفيد با سايرافراد همياري نماييد و كيفيت كاري خود را بهبود ببخشيد .
نمونه شغل هاي به روز شده ايجاد و نگهداري و مراقبت يك تيم خوب از مثال امور ، برد هر طراحي را تضمين مي كند . نمونه امور شايسته ترين وسيله براي به نمايش گذاشتن بضاعت و توان ها و مهارت هاي شماست و توليد يك گالري از مثال شغل هاي قديم تا جديد مي تواند به مشتريان نشان دهد كه هنوز شما در اين حرفه درگير به كار مي‌باشيد و مي توانند روي شما اكانت كنند .

سناريو امور و پروژه هاي طراحي شده بوسيله شما بصورت يك آلبوم در وب تارنما فردي يا ديگر جاهاي اشتراك گذاري عكس مي تواند امداد كننده بزرگي براي برقراري ارتباط مفيد مشتريان با شما باشد . پس دقت بيشتري به اين قضيه نماييد .
نگاهي به پباده سازي هاي بزرگ در حالتي كه مي خواهيد به يك طراح اينترنت موفق و والا تبديل گرديد ، مي بايست به رخ مداوم و با تمركز بسيار بر روي مجموعه اينترنت وب سايت هاي طراحي گرديده بوسيله همياران خويش اعتنا داشته باشيد . مي توانيد از اينترنت كه منشاء بسيار خوبي براي ايده دريافت كردن مي باشد به كار گيري فرمائيد . البته وب يك منشا ارازن و يك مرجع بزرگ براي كسب تجربه هاي جديد ميباشد . مشاهده و جمع آوري طرح هاي تبارك و الهام بخش است كه به شما ياري مي نمايد كه در پباده سازي اينترنت سايت هاي در دست خود مشاهده كرد بازتري داشته باشيد .



كپي كنيد! هم اكنون شما يك مجموعه از مثال شغل هاي طراحان اينترنت را توده آوري كرده ايد و در اين لحظه ميباشد كه بايستي آغاز به نظارت و الهام تصاحب كردن از آن ها فرماييد . شايد كپي كاري كار صحت نباشد ، البته كپي كاري جزئي جداناپذير از مراحل يادگيري ميباشد و من توصيه نمي كنم كه شما كاري را نسخه برداري فرمائيد و به خورد مشتري هايتان بدهيد . نسخه برداري كردن وسيله تمرين و ياد دادن مهارت هاي جديد ميباشد .

نخستين يك طرح را تعيين كنيد و به عبارتي كاري را كه طراح آن انجام داده مي باشد تكرار نمائيد تا با روش ساخت و تكنيك هاي تازه در رابطه آن آشنا گرديد . اين كار منجر مي شود دركتان از چگونگي پياده سازي و به عمل بردن تكنيك ها براي بخش هاي متعدد بالا برود .
صحبت آخر طراحي وب سايت يك عرصه معضل بر انگيز هست و موفقيت در اين حوزه تهي دست صبر و عزم و عزم در پيش‌روي مشكل‌ها احتمالي در حين كار مي‌باشد . چيزي كه شما به منظور برد در پباده سازي وب وب سايت نياز داريد اينست كه ” هرگز تسليم نشويد ” . من مي دانم كه غالب شدن در هر كاري نياز به شكيبايي و كوشش داراست ، ولي تعليم تكنيك ها و مهارت هاي جديد و كسب تجربه مي تواند اين فرايند را دلنشين خيس كرده و با توجه به تعاريف بالا مي توانايي به سرعت به يك طراح اينترنت برنده تبديل شد .

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 16

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 320
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 3
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 28
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 169
  • بازدید ماه : 33
  • بازدید سال : 1829
  • بازدید کلی : 74087
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه