loading...

معرفي مطالب جالب با لينك منبع

معرفي مطالب جالب با لينك منبع

بازدید : 346
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

راهنماي دستيابي به سئوي تكنيكال ( Technical SEO ) را در اين مقاله براي شما آماده كرده ايم . در اين مطلب با Technical SEO آشنا مي گرديد و روش ي اجرا و دستيابي به آن را فرا مي گيريد . از روز مطرح شدن مقوله اي به اسم سئو، معيارها و راه و روش هاي آناليز به دفعات متعددي عوض شده اند و به طور متقابل اقدامات واجب از طرف كاربران و مديران تارنما ها هم تغيير و تحول پيدا كرده مي‌باشد . امروزه براي وصال به سطحي بالا در سئو به تخصص هاي مختلفي نياز هست و اين دستور به يك عمل پيچيده و تخصصي تبديل شده مي‌باشد . ما در اين مقاله از وبسايت سازان قصد داريم كه عوامل مشغول در سئوي تكنيكال را به شما دوستان خوب معرفي كنيم و يك راهنماي كاربردي براي شما مهيا كرده ايم .

سئو در مشهد
عوامل كليدي و تاثيرگذار در سئو سئو مشتمل بر همه موارد و اقداماتي مي شود كه براي موتورهاي جستجو اهميت دارند . مجموع اين مورد ها نسبتاً يكسان بوده مي‌باشد اما اندازه اهميت هركدام و چگونگي نظارت آن ها دست خوش تغييرات شده است! از طرفي اقدامات ضروري از طرف مديران تارنما ها هم تفاوت پيدا كرده اند و به همين استدلال هست كه مي توانيم بگوييم سئو مشغول يك رنسانس گرديده است! شما بايستي از جزئيات هر يك مسئله ها و موارد دخيل در سئو اطلاع داشته باشيد تا فيض اي قابل پذيرش در آن به دست آوريد . ما براي شروع كار مي خوا هيم 4 موضوع ي كليدي و كلي در سئو و باصرفه سازي را به شما معرفي كنيم: محتوا: شما بايستي محتواي با كيفيت و مفيد براي يوزرها را ساخت فرمائيد و اطمينان داشته باشيد كه آن ها توسط موتورهاي جستجو ديده و ثبت مي شوند . توجه داشته باشيدكه محتواي شما بايد موثر و كاربردي باشد تا بتواند ترقي نمايد و منجر برد تارنما و برند شما شود . از طرفي ديگر درصورتي كه در موتورهاي جستجو تصويب نشوند نيز كسي به آن ها دسترسي نخواهد داشت . عدم ثبت محتوا در موتورهاي كاوش مانند برگزاري مهماني فارغ از دعوت كردن ميهمان است!!! ساختار سايت: ايجاد و پباده سازي تارنما با يك سلسله مراتب و ساختار اصولي زياد داراي اهميت مي‌باشد . سايت شما مي بايست سلسله مراتب صحيح و استاندارد و بهينه داشته باشد . همچنين URLها هم بايد داراي ساختار صحت باشند . اين موارد باعث مي شوند موتورهاي كاوش و كاربران دسترسي و آشنايي بهتري به بخش هاي گوناگون وب سايت شما داشته باشند . تبديل: بازديدها و ورودي هاي وبسايت شما بايستي تبديل به فيض و بازدهي شوند تا عملا يك عمل برنده داشته باشيد! كليه سختي ها و معضلات براي دسترسي يوزرها به بخش هاي گوناگون بايستي از در بين برده شوند . همينطور شما مي بايست اقدامات مناسب و اصولي را انجام دهيد تا نرخ و مقدار تبديل در سايتتان را افزايش دهيد . همت و كارايي: كارايي و عملكرد سايت هرچه فراتر باشد، مقدار رضايت و سوددهي از سوي كاربران بالا خواهد رفت كه همين دستور سبب مي شود سكو شما در موتورهاي كاوش هم بهبود بخشيده شود! كليه ي اقدامات مربوط به تلاش و همت تارنما را انجام دهيد تا شايسته ترين سود ممكن را به دست آوريد و كاربر بيشترين اندازه تلاش را در وب سايت شما حس و تجربه كند . راهنماي دستيابي به سئوي تكنيكال (Technical SEO) يك خط مش جديد: با صرفه سازي سايت، جستجو و محتوا مي بضاعت گفت كه بهترين و كارآمد ترين راه براي سئو در درحال حاضر حاضر همين دسته از نگاه مي باشد! امروزه ديگر ابلاغ عبارت ” باصرفه سازي براي موتورهاي جستجو ” صحيح نيست! در واقع شما بايستي همه چيز را باصرفه نمائيد . بهينه سازي براي موتورهاي جستجو، با صرفه سازي براي كاربران و باصرفه سازي براي خودتان! در اين در بين كسب رضايت كاربر حياتي ترين دليل است كه در مركز كانون دقت قرار داراست به همين عامل مي باشد كه مي توان اعلام كرد سئوي مدرن به 3 بخش تقسيم مي شود: بهينه سازي ساختار و تلاش وب سايت براي كاربران دسترسي و تعامل موتورهاي كاوش و كانال هاي اجتماعي با سايت و محتواي آن توليد محتواي اثرگذار براي يوزرها كه آن ها را به طور مثبت و كارآمد با تارنما مشغول و درگير كند همان گونه كه مدام مي گوييم، تمام آن چه كه براي سئو نياز است، برطرف كردن نياز و مراد ي كاربران به شايسته ترين صورت هست . شما مي بايست تمام مواقعي ( خدمات، خط مش ارائه خدمات، بستر ارائه، رويكرد جذب كاربر و … ) كه بر مقدار رضايت آن ها تاثير مي گذارد را رعايت فرمائيد .
در يك صحبت خلاصه، شما بايد به دنبال رويكرد ها و ترفندهايي باشيد تا رضايت و وقار و آسايش هر چه بيشتر استفاده كننده را به ارمغان آوريد .
روز به روز مواقعي كه به راحتي يوزرها ياري مي كنند، به معيارهاي موتورهاي كاوش بيشتر مي شوند . به طور مثال اين روزها نرم افزار هاي تحت اينترنت (PWA)، صفحه هاي شتاب دهنده تلفن همراه (AMP) و طراحي با اولويت موبايل (Mobile First) مورد ها فراوان مهمي مي‌باشند كه به وسيله موتورهاي جستجو با تمركز و اعتنا زيادي پيگيري مي شوند و مي توانند شما را به اوج برسانند .
كمپاني هاي تجاري مي بايست به دنبال كسب رضايت حداكثري يوزرها باشند . از طرفي ديگر خط مش هاي جذب مردمان و كاربران نيز برهان مهمي در كسب پيروزي آن ها در سئو مي باشد . اين يك تكنيك هست كه شما را كمك خواهد كرد كاربران را جذب خودتان فرمائيد و آن ها به عذر هاي گوناگون شوق و اشتياق وارد شدن به سمت شما و سايتتان را داشته باشند . ارائه خدمات جديد، ارائه سرويس ها و محصول ها با بها هاي به صرفه تر، برگزاري حادثه ها و جشنواره ها و … مي توانند اقدامات مفيدي براي جلب اعتنا كاربران باشند! شما مي توانيد از اين انقلاب و رنسانس به نفع خودتان به كارگيري فرماييد . حال موقعيتي ساخت گرديده كه در صورتيكه سازگار و منعطف باشيد مي توانيد با يه خرده سعي و هوش و ذكاوت به بيشترين و كمترين دما رده ها در موتورهاي جستجو برسيد . فكر و تمركز نمائيد و ببينيد كه چه گونه مي توانيد دل مشتريانتان را به دست آوريد… 6 نوع كلاه براي سئو! واژه و كلمه ي كلاه در كنار كلمه ي سئو ممكن است براي شما آشناست چرا كه عبارات “سئوي كلاه سفيد” و “سئوي كلاه سياه” را شنيده ايد! بر مبنا متن و گفته هاي يكي از متخصص ها سئو، Edward de Bono مي توانيم 6 گونه كلاه سئو را در لحاظ بگيريم . هرمورد از آن ها تاثيرات و اقدامات مختص خودشان را دارا‌هستند و نتايج منحصر به فرد به شخصي را براي وب سايت رقم خواهند زد . در ادامه به تيتر راهنماي دستيابي به سئوي تكنيكال اين 6 گونه كلاه و 6 راه را به شما معرفي مي كنيم و مزايا و معايب آن ها را نظارت مي كنيم تا بدانيد چه گونه از آن ها استعمال يا خودداري كنيد .
1 . سئوي كلاه سفيد يك منش و منش ي آشنا در سئو كه همگاني ترين و همگاني ترين خط مش در في مابين متخصصين سئو مي باشد . اين شيوه احتياج به ديتا و اطلاعات آماري دارد . به همين مراد هست كه تحليلگران و افرادي كه تمركز و اهميت متعددي بر روي آمارها دارند، مي توانند اين منش را به خير پياده نمايند و از آن فيض بگيرند . استفاده ي اين راه و روش آن است كه شما با اطلاعات و داده هاي عيني و حقيقي و واقعي كار مي نماييد و مي توانيد با اعتنا به نقاط ضعف و اقتدار سايت، كارتان را بهبود و توسعه بدهيد . نقطه ضعف و عيب سئوي كلاه سفيد هم عدم دخيل بودن بازخوردهاي كاربران ميباشد . در واقع شما تنها با اطلاعات و آمارهاي مربوط به ساختار و سعي تارنما سروكار خواهيد داشت و توجهي به فيض دهي از سوي كاربران و ميزان رضايت آن ها نخواهد شد .
2 . سئوي كلاه زرد اين روش مي تواند جدول هاي استراتژي برنده را براي شما بسازد . در واقع هركسي مي تواند در اين مسير قدم بگذارد و از آن به كارگيري كند . تمامي ي ما ممكن ميباشد فرضي سرشار از ايده هاي گوناگون داشته باشيم كه در اين في مابين هر مورد مزايا و معايب خودشان را دارند . يك نگاه كامل و جامع مي تواند مقدار پتانسيل پيروزي و سود گزيده آن ها را گزينش نمايد تا بتوانيد از در ميان آن ها شايسته ترين مورد و يا اين كه تركيبي از آن ها را تعيين فرماييد .
3 . سئوي كلاه سياه اين يك رويه منفور در در ميان متخصص ها سئوست چرا كه سبب ساز به نيستي يك وبسايت خواهد شد، امام اضطراري ميباشد كه آن را فرا بگيريد و بدانيد چگونه ايجادش نماييد و از در بين ببريدش! در واقع زماني كه به دنبال موانع برد سايتتان مي گرديد، ممكن است متوجه شويد كه دشمنان و رقيبانتان از اين رويكرد براي زمين زدن شما به كار گيري كرده آند پس بايستي بدانيد چه گونه با اين غول بي شاخ و دم كردار كنيد! 4 . سئوي كلاه قرمز اين راه به عواطف و احساسات بستگي دارااست . در واقع عكس العمل هايي كه به يك ايده و يك سبك از سعي داده مي شود را زمينه چك قرار مي دهد . اين روش بسيار داراي اهميت و كارآمد هست البته به طور ويژه براي كساني كه با يوزرها خاص و هدفمندي فعاليت مي نمايند دوچندان مهم خيس و سود بخش تر هست . شما با مراد ها و اخلاقيات و عاطفه ها كاربرانتان به طور تقريبا كاملي شناخت داريد و با دقت به آن ها كارتان را انجام مي دهيد . سئوي كلاه قرمز‌رنگ براي وصال به يك سقف و يا اين كه هدف در قضيه ي مشخصي به ويژه در هنگام بازاريابي، مي تواند مضاعف اصلي باشد به طوري كه گاهي براي نتيجه به دست آوردن بايد تمام تمركزمان را بر روي اين شيوه بگذاريم! 5 . سئوي كلاه سبز اين راه و روش خلاقيت و خودكفايي را مي سازد . در همه ي مسئله ها شايسته ترين امور و شيوه ها پيدا شده اند، البته تا به امروز! شما مي توانيد شايسته ترين منش از همين لحظه را براي خودتان رفتار نماييد . اين منش مي تواند به وسيله كليه قضيه به كار گيري قرار گيرد چرا كه همه مي توانند ايده پرداز باشند و با ايده هاي جديد و جذاب، روند ترقي و بهبود كارشان را پيگيري نمايند .
تا به اينجا 5 راه و روش در سئو را به شما معرفي كرديم . شما مي توانيد جهت كسب اطلاعات بخش اعظم و مطالعه ساير مقاله‌ها آموزشي در موضوع سئو و باصرفه سازي، از كاغذ ي فراگيري سئو ديدن فرماييد .
6 . سئوي كلاه آبي اين روش در واقع رويكرد اي براي جمع بندي و تصميم گيريست كه داده ها و نشانه ها و رويكرد هاي بقيه كلاه ها را چك مي نمايد و در غايت يك مسير واحد را براي پروژه معلوم مي كند . قيم و يا مدير پروژه بايد اين كلاه را بر راز بگذارد و مسير حركت تيم را معلوم نمايد . همانطور كه در اين مطلب به شما گفتيم، سئو مجموعه اي از اقدامات گوناگون مي باشد كه تخصص هاي متنوع و مختلفي را نياز دارااست . به همين خواسته است كه سئوي كلاه آبي‌رنگ براي سئو و باصرفه سازي سايت فراوان كليدي مي باشد و در همه پروژه ها بايستي مسئله استفاده قرار گيرد .

راهنماي دستيابي به سئوي تكنيكال ( Technical SEO ) را در اين مقاله براي شما آماده كرده ايم . در اين مطلب با Technical SEO آشنا مي گرديد و روش ي اجرا و دستيابي به آن را فرا مي گيريد . از روز مطرح شدن مقوله اي به اسم سئو، معيارها و راه و روش هاي آناليز به دفعات متعددي عوض شده اند و به طور متقابل اقدامات واجب از طرف كاربران و مديران تارنما ها هم تغيير و تحول پيدا كرده مي‌باشد . امروزه براي وصال به سطحي بالا در سئو به تخصص هاي مختلفي نياز هست و اين دستور به يك عمل پيچيده و تخصصي تبديل شده مي‌باشد . ما در اين مقاله از وبسايت سازان قصد داريم كه عوامل مشغول در سئوي تكنيكال را به شما دوستان خوب معرفي كنيم و يك راهنماي كاربردي براي شما مهيا كرده ايم .

سئو در مشهد
عوامل كليدي و تاثيرگذار در سئو سئو مشتمل بر همه موارد و اقداماتي مي شود كه براي موتورهاي جستجو اهميت دارند . مجموع اين مورد ها نسبتاً يكسان بوده مي‌باشد اما اندازه اهميت هركدام و چگونگي نظارت آن ها دست خوش تغييرات شده است! از طرفي اقدامات ضروري از طرف مديران تارنما ها هم تفاوت پيدا كرده اند و به همين استدلال هست كه مي توانيم بگوييم سئو مشغول يك رنسانس گرديده است! شما بايستي از جزئيات هر يك مسئله ها و موارد دخيل در سئو اطلاع داشته باشيد تا فيض اي قابل پذيرش در آن به دست آوريد . ما براي شروع كار مي خوا هيم 4 موضوع ي كليدي و كلي در سئو و باصرفه سازي را به شما معرفي كنيم: محتوا: شما بايستي محتواي با كيفيت و مفيد براي يوزرها را ساخت فرمائيد و اطمينان داشته باشيد كه آن ها توسط موتورهاي جستجو ديده و ثبت مي شوند . توجه داشته باشيدكه محتواي شما بايد موثر و كاربردي باشد تا بتواند ترقي نمايد و منجر برد تارنما و برند شما شود . از طرفي ديگر درصورتي كه در موتورهاي جستجو تصويب نشوند نيز كسي به آن ها دسترسي نخواهد داشت . عدم ثبت محتوا در موتورهاي كاوش مانند برگزاري مهماني فارغ از دعوت كردن ميهمان است!!! ساختار سايت: ايجاد و پباده سازي تارنما با يك سلسله مراتب و ساختار اصولي زياد داراي اهميت مي‌باشد . سايت شما مي بايست سلسله مراتب صحيح و استاندارد و بهينه داشته باشد . همچنين URLها هم بايد داراي ساختار صحت باشند . اين موارد باعث مي شوند موتورهاي كاوش و كاربران دسترسي و آشنايي بهتري به بخش هاي گوناگون وب سايت شما داشته باشند . تبديل: بازديدها و ورودي هاي وبسايت شما بايستي تبديل به فيض و بازدهي شوند تا عملا يك عمل برنده داشته باشيد! كليه سختي ها و معضلات براي دسترسي يوزرها به بخش هاي گوناگون بايستي از در بين برده شوند . همينطور شما مي بايست اقدامات مناسب و اصولي را انجام دهيد تا نرخ و مقدار تبديل در سايتتان را افزايش دهيد . همت و كارايي: كارايي و عملكرد سايت هرچه فراتر باشد، مقدار رضايت و سوددهي از سوي كاربران بالا خواهد رفت كه همين دستور سبب مي شود سكو شما در موتورهاي كاوش هم بهبود بخشيده شود! كليه ي اقدامات مربوط به تلاش و همت تارنما را انجام دهيد تا شايسته ترين سود ممكن را به دست آوريد و كاربر بيشترين اندازه تلاش را در وب سايت شما حس و تجربه كند . راهنماي دستيابي به سئوي تكنيكال (Technical SEO) يك خط مش جديد: با صرفه سازي سايت، جستجو و محتوا مي بضاعت گفت كه بهترين و كارآمد ترين راه براي سئو در درحال حاضر حاضر همين دسته از نگاه مي باشد! امروزه ديگر ابلاغ عبارت ” باصرفه سازي براي موتورهاي جستجو ” صحيح نيست! در واقع شما بايستي همه چيز را باصرفه نمائيد . بهينه سازي براي موتورهاي جستجو، با صرفه سازي براي كاربران و باصرفه سازي براي خودتان! در اين در بين كسب رضايت كاربر حياتي ترين دليل است كه در مركز كانون دقت قرار داراست به همين عامل مي باشد كه مي توان اعلام كرد سئوي مدرن به 3 بخش تقسيم مي شود: بهينه سازي ساختار و تلاش وب سايت براي كاربران دسترسي و تعامل موتورهاي كاوش و كانال هاي اجتماعي با سايت و محتواي آن توليد محتواي اثرگذار براي يوزرها كه آن ها را به طور مثبت و كارآمد با تارنما مشغول و درگير كند همان گونه كه مدام مي گوييم، تمام آن چه كه براي سئو نياز است، برطرف كردن نياز و مراد ي كاربران به شايسته ترين صورت هست . شما مي بايست تمام مواقعي ( خدمات، خط مش ارائه خدمات، بستر ارائه، رويكرد جذب كاربر و … ) كه بر مقدار رضايت آن ها تاثير مي گذارد را رعايت فرمائيد .
در يك صحبت خلاصه، شما بايد به دنبال رويكرد ها و ترفندهايي باشيد تا رضايت و وقار و آسايش هر چه بيشتر استفاده كننده را به ارمغان آوريد .
روز به روز مواقعي كه به راحتي يوزرها ياري مي كنند، به معيارهاي موتورهاي كاوش بيشتر مي شوند . به طور مثال اين روزها نرم افزار هاي تحت اينترنت (PWA)، صفحه هاي شتاب دهنده تلفن همراه (AMP) و طراحي با اولويت موبايل (Mobile First) مورد ها فراوان مهمي مي‌باشند كه به وسيله موتورهاي جستجو با تمركز و اعتنا زيادي پيگيري مي شوند و مي توانند شما را به اوج برسانند .
كمپاني هاي تجاري مي بايست به دنبال كسب رضايت حداكثري يوزرها باشند . از طرفي ديگر خط مش هاي جذب مردمان و كاربران نيز برهان مهمي در كسب پيروزي آن ها در سئو مي باشد . اين يك تكنيك هست كه شما را كمك خواهد كرد كاربران را جذب خودتان فرمائيد و آن ها به عذر هاي گوناگون شوق و اشتياق وارد شدن به سمت شما و سايتتان را داشته باشند . ارائه خدمات جديد، ارائه سرويس ها و محصول ها با بها هاي به صرفه تر، برگزاري حادثه ها و جشنواره ها و … مي توانند اقدامات مفيدي براي جلب اعتنا كاربران باشند! شما مي توانيد از اين انقلاب و رنسانس به نفع خودتان به كارگيري فرماييد . حال موقعيتي ساخت گرديده كه در صورتيكه سازگار و منعطف باشيد مي توانيد با يه خرده سعي و هوش و ذكاوت به بيشترين و كمترين دما رده ها در موتورهاي جستجو برسيد . فكر و تمركز نمائيد و ببينيد كه چه گونه مي توانيد دل مشتريانتان را به دست آوريد… 6 نوع كلاه براي سئو! واژه و كلمه ي كلاه در كنار كلمه ي سئو ممكن است براي شما آشناست چرا كه عبارات “سئوي كلاه سفيد” و “سئوي كلاه سياه” را شنيده ايد! بر مبنا متن و گفته هاي يكي از متخصص ها سئو، Edward de Bono مي توانيم 6 گونه كلاه سئو را در لحاظ بگيريم . هرمورد از آن ها تاثيرات و اقدامات مختص خودشان را دارا‌هستند و نتايج منحصر به فرد به شخصي را براي وب سايت رقم خواهند زد . در ادامه به تيتر راهنماي دستيابي به سئوي تكنيكال اين 6 گونه كلاه و 6 راه را به شما معرفي مي كنيم و مزايا و معايب آن ها را نظارت مي كنيم تا بدانيد چه گونه از آن ها استعمال يا خودداري كنيد .
1 . سئوي كلاه سفيد يك منش و منش ي آشنا در سئو كه همگاني ترين و همگاني ترين خط مش در في مابين متخصصين سئو مي باشد . اين شيوه احتياج به ديتا و اطلاعات آماري دارد . به همين مراد هست كه تحليلگران و افرادي كه تمركز و اهميت متعددي بر روي آمارها دارند، مي توانند اين منش را به خير پياده نمايند و از آن فيض بگيرند . استفاده ي اين راه و روش آن است كه شما با اطلاعات و داده هاي عيني و حقيقي و واقعي كار مي نماييد و مي توانيد با اعتنا به نقاط ضعف و اقتدار سايت، كارتان را بهبود و توسعه بدهيد . نقطه ضعف و عيب سئوي كلاه سفيد هم عدم دخيل بودن بازخوردهاي كاربران ميباشد . در واقع شما تنها با اطلاعات و آمارهاي مربوط به ساختار و سعي تارنما سروكار خواهيد داشت و توجهي به فيض دهي از سوي كاربران و ميزان رضايت آن ها نخواهد شد .
2 . سئوي كلاه زرد اين روش مي تواند جدول هاي استراتژي برنده را براي شما بسازد . در واقع هركسي مي تواند در اين مسير قدم بگذارد و از آن به كارگيري كند . تمامي ي ما ممكن ميباشد فرضي سرشار از ايده هاي گوناگون داشته باشيم كه در اين في مابين هر مورد مزايا و معايب خودشان را دارند . يك نگاه كامل و جامع مي تواند مقدار پتانسيل پيروزي و سود گزيده آن ها را گزينش نمايد تا بتوانيد از در ميان آن ها شايسته ترين مورد و يا اين كه تركيبي از آن ها را تعيين فرماييد .
3 . سئوي كلاه سياه اين يك رويه منفور در در ميان متخصص ها سئوست چرا كه سبب ساز به نيستي يك وبسايت خواهد شد، امام اضطراري ميباشد كه آن را فرا بگيريد و بدانيد چگونه ايجادش نماييد و از در بين ببريدش! در واقع زماني كه به دنبال موانع برد سايتتان مي گرديد، ممكن است متوجه شويد كه دشمنان و رقيبانتان از اين رويكرد براي زمين زدن شما به كار گيري كرده آند پس بايستي بدانيد چه گونه با اين غول بي شاخ و دم كردار كنيد! 4 . سئوي كلاه قرمز اين راه به عواطف و احساسات بستگي دارااست . در واقع عكس العمل هايي كه به يك ايده و يك سبك از سعي داده مي شود را زمينه چك قرار مي دهد . اين روش بسيار داراي اهميت و كارآمد هست البته به طور ويژه براي كساني كه با يوزرها خاص و هدفمندي فعاليت مي نمايند دوچندان مهم خيس و سود بخش تر هست . شما با مراد ها و اخلاقيات و عاطفه ها كاربرانتان به طور تقريبا كاملي شناخت داريد و با دقت به آن ها كارتان را انجام مي دهيد . سئوي كلاه قرمز‌رنگ براي وصال به يك سقف و يا اين كه هدف در قضيه ي مشخصي به ويژه در هنگام بازاريابي، مي تواند مضاعف اصلي باشد به طوري كه گاهي براي نتيجه به دست آوردن بايد تمام تمركزمان را بر روي اين شيوه بگذاريم! 5 . سئوي كلاه سبز اين راه و روش خلاقيت و خودكفايي را مي سازد . در همه ي مسئله ها شايسته ترين امور و شيوه ها پيدا شده اند، البته تا به امروز! شما مي توانيد شايسته ترين منش از همين لحظه را براي خودتان رفتار نماييد . اين منش مي تواند به وسيله كليه قضيه به كار گيري قرار گيرد چرا كه همه مي توانند ايده پرداز باشند و با ايده هاي جديد و جذاب، روند ترقي و بهبود كارشان را پيگيري نمايند .
تا به اينجا 5 راه و روش در سئو را به شما معرفي كرديم . شما مي توانيد جهت كسب اطلاعات بخش اعظم و مطالعه ساير مقاله‌ها آموزشي در موضوع سئو و باصرفه سازي، از كاغذ ي فراگيري سئو ديدن فرماييد .
6 . سئوي كلاه آبي اين روش در واقع رويكرد اي براي جمع بندي و تصميم گيريست كه داده ها و نشانه ها و رويكرد هاي بقيه كلاه ها را چك مي نمايد و در غايت يك مسير واحد را براي پروژه معلوم مي كند . قيم و يا مدير پروژه بايد اين كلاه را بر راز بگذارد و مسير حركت تيم را معلوم نمايد . همانطور كه در اين مطلب به شما گفتيم، سئو مجموعه اي از اقدامات گوناگون مي باشد كه تخصص هاي متنوع و مختلفي را نياز دارااست . به همين خواسته است كه سئوي كلاه آبي‌رنگ براي سئو و باصرفه سازي سايت فراوان كليدي مي باشد و در همه پروژه ها بايستي مسئله استفاده قرار گيرد .

برچسب ها سئو در مشهد ,
نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 16

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 320
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 47
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 30
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 140
  • بازدید ماه : 533
  • بازدید سال : 1539
  • بازدید کلی : 73797
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه